مراکز خرید استانبول
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت
 

این مرکز خرید جواهر استانبول شامل ده طبقه است و دارای 343 فروشگاه با ظرفیت 2500 اتومبیل در پارکینگ است شما گردشگران تور استانبول 94 در این مرکز خرید میتوانید هرچیزی که نیاز دارید بیابید در این مرکز خرید مارکهای معروفی از قبیل ادیداس،لیوایز ،اسپریت و بنتون شعبه دارند.

مرکز خرید جواهر استانبول

 

مرکز خرید پروفیلو استانبول

مرکز خرید پروفیلو استانبول با 239  فروشگاه در 6 طبقه در سال ۱۹۹۸ در استانبول افتتاح گردید، امروزه وسعت این مرکز خرید را افزایش داده اند و جزء یکی از بزرگترین مراکز خرید تور استانبول 94 به شمار می رود، فضای این مرکز به  ۱۱۷ هزار متر مربع تبدیل گشته است . در این مرکز خرید استانبول علاوه بر امکانات خرید، برنامه های مختلف هنری، فرهنگی و اجتماعی در زمانهای مخصوص برای بازدیدکنندگان و گردشگران تور استانبول برگزار خواهد شد. سمینارهای رایگان پزشکی و علمی، برنامه های نقاشی و دوره های گوناگون آموزشی از دیگر برنامه های این مرکز خرید استانبول می باشد . مرکز خرید پروفیلو استانبول دارای 209 فروشگاه، 7 سالن سینما، 16 سالن بیلیارد، 20 خط بولینگ،  3 سالن تاتر و پارکینگ رایگان با ظرفیت 1300 اتومبیل، سالن ورزشی سرپوشیده ، استخر و پارک بازی کودکان «PAM» می باشد. روزانه تعداد بسیار زیادی از مسافران توراستانبول مشغول خرید در این مرکز می باشند و از امکانات آن لذت می برند.

 

این خیابان که یکی از مراکز خرید اصلی استانبول است و انواع لباس ها و پارچه های ترک در خیابان عرضه می شود. و تمام توریست ها و گردشگران توراستانبول از این خیابان بازدید میکنند در این خیابان انواع فروشگاههای پوشاک زنانه مو مردانه،اسباب بازی برای کودکان و وسایل الکترونیکی است.معروفترین خیابان در استانبول است نام قبلی این خیابان (بزرگ خیابان )نام داشت.

خیابان استقلال استانبول

 

مطالب مرتبط :





:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید استانبول,مراکز خرید استانبول, بهترین مراکز خرید استانبول , مراکز خرید ارزان استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 110
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : شنبه 23 اسفند 1393
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی